Karácsonyi TAG | Xmas'16

 


Az utóbbi években egyre nehezebben hangolódom rá a karácsony hangulatára. Részben azért, mert manapság már november eleje-közepe felé ünnepi fényben állnak az üzletek, így mire elérkeznénk december 24-hez eléggé megszokottá és megunttá válik számomra. Másfelől pedig sajnos a családunkban a karácsony nem igazán jó ómen, szinte az összes szomorú dolog ez időtájt történt. Persze ezeket idővel igyekszik az ember félretenni, s csak a jóra és egymásra koncentrálni.

Idén is egészen a mai napig váratott magára az ünnepi hangulat, de végül sikerült áttörni a falat egy hangolódós, készülődős youtube videó megnézésével, és azóta egész nap karácsonyi dalokat hallgatok és dúdolok is. Talán az univerzum keze van a dologban, mert közben szembe jött velem Alexandra Karácsonyi TAG bejegyzése és rögtön kedvet kaptam ahhoz, hogy én is megcsináljam. Így tehát én ezzel nyitom meg az idei év Xmas posztjait. Remélem, tetszeni fog nektek és ti is kedvet kaptok hozzá, hogy kitöltsétek! :) Ha így történik, ne felejtsétek el belinkelni nekem kommentbe vagy facebook oldalamra, mert annyira szívesen olvasgatom őket! :)


1. Csomagolópapír vagy ajándéktasak?
Nagyon szeretek csomagolni - bár a technikámon van még mit javítani - és az ajándék kibontásának élvezete semmihez sem fogható. Így én személy szerint a csomagolópapírt jobban preferálom. Viszont vannak olyan formájú, alakú ajándékok, amelyeket nagyon nehézkes papírba burkolni - szépen -, azokban az esetekben inkább a tasakokat választom.
2. Igazi vagy műfenyő?
Élő. Legalább is azt szeretem és örülnék, ha nekünk is az lenne, azért még is csak az az igazi. Azonban egy panel ház negyedik emeletén élünk és a szobában faltól falig padlószőnyeg van, így évek óta műfenyőt állítunk fel karácsonykor. Ez így sokkal praktikusabb és igazából kényelmesebb is, mert nem kell utána hónapokig a tűlevelekkel küzdeni.
3. Kedvenc kiskori karácsonyi ajándék?
Sok van, de ami leginkább megmaradt bennem, az egy hatalmas, barna plüssmedve volt. Talán volt  egy méternél is magasabb. Igazából fotelnek használtam, mert nagyon puha volt és kényelmesen elfértem benne. Nagyon szerettem.
4. Elektronikus vagy postai képeslap?
Nem igazán küldök képeslapot semmilyen alkalomból. De ha már választani kell, akkor mindenképp a kézzel írott, postai úton elküldött lapokra szavazok.
5. Legrosszabb ajándék, amit kaptál?
Nem nagyon kaptam "rossz" ajándékot, szerintem mindenkis apróság vagy éppen nagyobb dolog értékes a maga nevében. De azért a lelki szemeim előtt most megjelent egy felső, amit azt hiszem még édesanyáméktól kaptam kiskoromban és hát igen... kissé - nagyon - elütött az én ízlésemtől. :D Úgy emlékszem a sorsa az lett, hogy a Vöröskeresztnek ajándékoztam.
6. Kedvenc karácsonyi film?
A Grincs!!!
Lehet, hogy most sokan meg fogtok utálni, de én irtózom a Reszkessetek betörőktől és egyenesen feláll a szőr a hátamon, ha csak meghallom azt a nevet, hogy Keviiiiiiiiiin. Jaj... csak a Grincs! :)
7. Ajándékoztál már tovább ajándékot?
Nem igazán emlékszem rá, de biztosan volt már ilyen. Vagyis de. Az ötös pontban emlegetett felsőt végül is továbbajándékoztam, szóval igen, adtam már tovább ajándékot olyanoknak, akiknek nagyobb szükségük volt rá, mint nekem.
8. Színes vagy sima fények?
Régebben a színesért voltam oda nagyon és jelenleg is ilyen égősorunk van otthon. Azonban már évek óta szemezek a sima, egyszerű fényekkel, úgyhogy elképzelhető, hogy idén beszerzek egy olyat. Még nincs késő.
9. Kedvenc karácsonyi dal?


10. Otthon tartod a karácsonyt vagy elutazol?
A Szentestét mindig otthon töltöm a szűk családom körében. A nap elejétől kezdve együtt készülünk az estére és a következő napokra, sütünk, főzünk ahogy azt kell, és az egész estét is együtt töltjük. A következő napokban pedig látogatóba szoktunk menni a távolabbi rokonainkhoz, valamint vannak, akik hozzánk jönnek.
11. A karácsonyt kiöltözve vagy pizsiben ünnepled?
Az én családomban sajnos nincs túl nagy hagyománya ennek az öltözzünk ki karácsonykor dolognak, így ezidáig általában lezserebb ruhában szoktuk eltölteni a napot, de azért semmiképp sem pizsamában. Idén viszont nagyon szeretnék változtatni ezen, és már készülgetek is rá. Remélem, együttműködőek lesznek a többiek is! 
12. Melyik a kedvenc karácsonyi színed?
A mélyvörös és a fehér.
13. Ha idén csak egy embernek vehetnél ajándékot, ki lenne az?
Ez egy nagyon jó kérdés. Talán a legjobb barátnőmet mondanám, aki ugyan több ezer kilométerre él már tőlem, de így is mindig mellettem van és támogat mindenben, ha pedig kell, akkor felmos a padlóról. Ezúton is köszönöm neki!!!
14. Szenteste vagy karácsony reggelén nyitjátok ki az ajándékokat?
Egy-két évvel ezelőtt mi megegyeztünk otthon, hogy nem ajándékozzuk meg egymást. Részben, mert amúgy is mindig csak nekem vettek ajándékot a szüleim és a nagymamám (aki velünk él), ők egymást már nem ajándékozták, de már én is felnőttem és nem igénylem az ajándékokat. Nekünk a karácsony most már teljes mértékben, csak és kizárólag az együtt töltött időről szól, amiből amúgy is kevés jut ki nekünk, mert ritkán vagyunk mind egyszerre egy helyen. :)
Korábban amúgy Szenteste a közös vacsora után nyitottuk ki mindig az ajándékokat. Karácsonyi fények, kellemes zenék és finom sütik társaságában.
15. Építettél-e már mézeskalácsházat?
Ez valahogy idáig kimaradt az életemből, ahogy a mézeskalács sütés is. Szomorú, tudom, de hiába határoztam el magam minden évben, hogy na akkor most majd megsütöm életem első  mézeskalácsát, valahogy minden évben elmaradt. Talán majd idén! Szurkoljatok! :D

Ennyi lett volna ez a kis tag poszt. Köszönöm, hogy velem tartottatok és egy kis időt szántatok rám, a blogomra! Hagyjatok bátran visszajelzést az olvasottakkal kapcsolatban, és persze töltsétek ki ti is nyugodtan, ha megtetszett! :)

2 megjegyzés:

  1. Ahogy korábban írtam neked, nagyon tetszett ez a bejegyzésed. Végül én is válaszoltam a kérdésekre, igaz, kicsit változtattam rajta, de lényegen nem változtat. Ha gondolod, itt el tudod olvasni:
    http://diygardrob.blogspot.de/2016/12/karacsonyi-tag.html?m=1

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy meghoztam a kedvedet és te is megírd ezt a Karácsonyi TAG-et, és annak is örülök, hogy tetszett a posztom! Hálás vagyok a visszajelzésedért, sokat jelent nekem!
      A te bejegyzésed is szuper lett, élvezettel olvastam végig a kérdéseket és válaszokat, és ezzel a kis variálással még izgalmasabb lett az egész. :)
      Áldott, békés ünnepeket kívánok és jó készülődést!

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.